Gondolt már arra, hogy mennyi pénze úszik el a cégénél? Milliárdos forgalom mellett ez több száz millió forint is lehet!

A B2B szektor tárgyalások sorozata. A célunk az, hogy minél több sikeres tárgyaláson legyünk túl, így fogunk üzleti sikereket elérni. A cikksorozatban gyakorlott értékesítők, területi vezetők tapasztalatai alapján a tárgyalások sikerességét befolyásoló „hétköznapi” tényezőket fogok bemutatni.

Versenyző piacokon dolgozunk, konkurensből igazán nincs hiány. Az, hogy bennünket választanak-e,  nagyrészt az értékesítőink, területi vezetőink munkáján múlik. Ők adják azt a hozzáadott értéket, amitől jobbak leszünk a konkurenciánál.

Nem veszem sorra a legmodernebb értékesítési technika elméleti elemeit, inkább megmutatom, mi az értékesítés a való életben, és milyen buktatókat gyárt magának az ember, ha nem elég körültekintő.

Üzletkötőknek, értékesítőknek, területi vezetőknek szóló kedvenc tréning módszerem az „On the Job”. Az együttműködés során a munkatársak egy-egy napját kísérem végig, miközben magam is résztvevője vagyok az üzleti tárgyalásoknak, eladási folyamatoknak. Úgy mutatnak be, mint az új kolléga, így nyugodtan figyelhetem az éles tárgyalási helyzeteket.

Azért nagyon eredményes ez a módszer, mert az értékesítőt munka közben, saját környezetében láthatom. A steril tréning körülményekből kilépve a valódi, égető problémákra tudok azonnali, gyakorlati válaszokat adni. Ezek már a következő tárgyalás során is felhasználhatók.

A napi rutin, a megszokás olyan hibákat fedhet el, amiket csak egy külső szem vehet észre. Sokszor elég csak egy kicsit változtatni, odébb mozdítani valamit, hogy egy majdnem jól működő, de nem elég hatékony rendszerből egy valóban jól működő és hatékony rendszert csináljunk.

Hiszem, hogy a gyümölcsöző kapcsolatokat is lehet még gyümölcsözőbbé tenni, s minden ajtó kinyitható.

Ha Ön is így gondolja, keressen minket, hogy cégének, munkatársainak működését még hatékonyabbá tegyük Bardóczy Ákos Kolos szervezetfejlesztési és tréning programjaival.

Facebook Comments